23 Mac 2014

'Jual dara anak' untuk kaya ?


Gadis bawah umur heret ibu bapa ke muka pengadilan 

DUBAI: Seorang gadis berusia 16 tahun tidak dapat menahan emosi sebaik bersemuka dengan ibu dan bapanya di mahkamah walaupun beliau berada di situ bagi memberi keterangan untuk mensabitkan kedua-duanya dalam satu jenayah. 


Mungkin ada yang mencebik bibir dan menganggap beliau anak tidak mengenai budi tetapi jenayah yang dilakukan ibu dan bapa gadis malang itu bukan sesuatu yang mudah dimaafkan memaksa anak kandung mereka menjual tubuh semata-mata untuk menjadi kaya. 

“Ayah menjual dara saya kerana mahu saya membantu keluarga keluar daripada belenggu kemiskinan. Ibu dan bapa saya memaksa saya melacur. Saya dipaksa mencari rezeki apabila bapa marah kerana saya enggan menjual tubuh,” kata gadis Pakistan itu dengan teriak tangis ketika memberi keterangan terhadap kedua ibu bapanya di mahkamah di Dubai.


BH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Port Mak Ngah Skodeng !