01 Mac 2014

Akibat kahwin Lelaki Muda,Suami buat saya macam mesin ATM

NIA derita kerana terpaksa menanggung beban hutang suami.

KUALA LUMPUR - "Berkahwin dengan lelaki muda satu kesilapan besar dalam hidup saya.

"Hampir sedekad berkahwin, segala makan minum termasuk pinjaman kereta dan rumah saya bayar, pendek kata dia buat saya macam mesin ATM (mesin pengeluar wang automatik)."
Demikian keluhan seorang wanita yang mahu dikenali sebagai Nia, 38, yang menceritakan kekesalannya mendirikan rumah tangga dengan seorang lelaki yang seolah-olah mengambil kesempatan ke atasnya kerana dirinya bergaji besar.
Cerita Nia yang sudah 16 tahun berkecimpung dalam dunia perbankan, dia mula merasakan perkahwinannya bermasalah selepas suaminya berhenti kerja ketika dia baru melahirkan anak pertama.
"Alasan dia berhenti kerana mahu cari kerja yang setaraf dengan saya namun semua misinya untuk bergaji lebih daripada saya tak kesampaian hingga saya mengandung anak ketiga," katanya ketika ditemui di sini baru-baru ini.
KOSMO!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Port Mak Ngah Skodeng !