15 April 2014

Lelaki rogol, liwat remaja OKU

MUHAMMAD HUNAIN (kanan) dibawa ke Mahkamah Sesyen George Town, Pulau Pinang semalam untuk didakwa atas tuduhan merogol seorang remaja OKU bawah umur.

GEORGE TOWN – Seorang lelaki mungkin berhadapan dengan hukuman penjara 60 tahun dan sebatan selepas dia didakwa di Mahkamah Sesyen di sini semalam atas dua pertuduhan merogol dan satu pertuduhan melakukan seks luar tabii terhadap seorang remaja orang kelainan upaya (OKU) bawah umur.


Tertuduh, Muhammad Hunain Shah Sufi, 24, yang hadir ke mahkamah bagaimanapun mengaku tidak bersalah terhadap pertuduhan itu dan minta dibicarakan.
Mengikut kertas pertuduhan, bagi pertuduhan pertama, dia didakwa telah merogol mangsa yang berusia 14 tahun 10 bulan di sebuah rumah beralamat di Paya Terubong di sini kira- kira pukul 3 petang pada 24 Mac lalu.
Bagi pertuduhan kedua pula, dia yang mengenali mangsa didakwa mengulangi perbuatan terkutuk itu di lokasi yang sama kira-kira pukul 2 petang pada 26 Mac lalu.
Muhammad Hunain turut dituduh melakukan persetubuhan di luar tabii dengan mangsa di lokasi yang sama pada pukul 3 petang pada 27 Mac lepas.
KOSMO!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Port Mak Ngah Skodeng !