11 April 2013

Sepi Tanpa Ayah

Ayah..
Kini ku rasakan hidup tanpamu
Aku sepi hidup tanpa mu
Namun ini harus ku jalani
Walau terasa sangat berat ku jalani

Ayah...
Terima kasih atas semuanya
Semua kasih sayang yang kau curahkan
Semua pengorbanan yang kau lakukan

Ayah...
Kini aku merindukanmu
Merindukan saat-saat bersamamu
Merindukan kasih sayang darimu

Ayah...
Ingin rasanya aku berjumpa denganmu
Walau hanya dalam mimpiku
Walau hanya memandang wajahmu

Saat ku perlukan ayah
Saat ku rindu ayah
Hanya selembar foto peninggalan mu
Yang dapat mengubati rasa rinduku

Tuhan..
Sungguh aku tak pernah rela kehilangan dia
Namun aku sedar semua ini milikimu
Dan akan kembali kepadamu

Tuhan...
Jagalah dia selalu
Bahagiakan dia di sisimu
Kerana dia adalah ayah terbaikku.....buat arwah abah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Port Mak Ngah Skodeng !