03 April 2013

Kau Yang Teristimewa

Sayang..


Antara kini dan semalam..

Aku masih seperti dulu..

Masih ada harga diri...

Aku sebenarnya bimbang untuk menyatakan hasrat hasrat hati ini..Setelah sekian lama lenaku bermimpikanmu..

Tawamu menjadi ingatanku..

Senyuman manismu menggetar di hatiku...

Sayang..

Renungan matamu dan panahan sinarmu menusuk jiwaku sayang...

Namun siapalah aku..

Insan tanpa rupa..

Tanpa harta...

Namun malu ku lontarkan jauh...

Di sudut paling dalam..

Kerana aku bimbang kehilanganmu...

Sayang...salahkah aku..

Berdosakah aku mencintaimu sayang...

Sayang..

Dengarlah rintihanku..

Bukalah pintu hatimu..

Untuk ku isi wangian cintaku..

Sayang..datanglah padaku...

Pada cintamu..

Biarlah di kau mengerti..

Kau teristimewa untukku .Untuk selamanya di hati ini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Port Mak Ngah Skodeng !