28 Mac 2013

Rindu Abah

Abah...
Ketika ini aku mengingatimu.Saat ini aku merinduimu.Tak mampu ku menahan titisan jernih membasahi pipiku...
Abah..
.kau adalah satu-satunya lelaki agung dalam hidupku.Tak akan ada lelaki lain yang boleh menggantikan tarafmu wahai abah..
Tapi takdir telah menentukan segalanya..Kau pergi meninggalkan ku dan semua yang tersayang.Kau pergi di saat aku amat memerlukanmu.
Kini kau tiada di sisi untuk memberikan ku senyuman yang terindah.Dan menjadi pendorong semangat ku yang kian luntur...Namun semua itu sekadar khayalan ku sahaja...
Kini kau sudah tiada..Kau telah pergi buat selama-lamanya..
Abah..
aku masih perlukanmu..masih mendambakan kasih sayangmu..Aku masih dan akan tetap merinduimu...Abah..
walaupun kau sudah tiada di sisi namun namamu masih tersemat di hati ini..
Abah...
walaupun jasadmu sudah di kandung tanah...aku akan tetap mengingatimu,menyayangimu sepertimana kau masih ada.Malah rindu dan sayangku masih menebal..
Abah..
Pertama kali dalam hidup aku bersyukur memiliki abah sehebatmu..Semoga kita akan di pertemukan pada hayat yang akan datang..
Hayat yang kekal buat selama-lamanya...Moga kau Aman diSana...Amiiinn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Port Mak Ngah Skodeng !