28 Mac 2013

Kasih Sayang Abadi

Sayangku...
sesungguhnya aku rasa bertuah kerana dapat memiliki seorang insan yang amat aku sayangi.
Ketahuilah sayangku bahawa diriku amat mencintai dan merinduimu sepenuh hati.
Tiada yang lain selain sayangku yang bertakhta di hati.
Aku bahagia berada di sampingmu.
Aku tahu aku selalu menyakiti hatimu tapi percayalah cintaku hanya untukmu
.Selama bersama denganmu tak sanggup berpisah walau hanya seketika kerana aku terlalu menyintaimu.Kau istimewa dalam hidupku.
Aku berharap agar cinta kita akan kekal hingga ke akhir hayat.
Tiada apa yang dapat ku berikan padamu hanyalah selautan kesetiaan dan segunung cinta dariku.
Tak akan ku benarkan sesiapun memilikimu kerana kau yang berhak hanya untukku.
Walau apa pun yang akan terjadi kau tetap terpahat di hatiku...Hanya kau suamiku...
Love n miss u 4ever..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Port Mak Ngah Skodeng !