04 Januari 2013

Duka Semalam

Bersama hari-hari semalam yang penuh luka..Ku lalui  hidup ini walaupun penuh derita dan sengsara.Hari semalam telah mengenalkan aku akan erti sebuah derita percintaan..

Bukan ku pinta pertemuan jika akhirnya perpisahan mendatang..Bukan ku rayu untuk diriku di cintai jika akhirnya aku di tinggalkan..

Benarkah kata janji itu hanya manis di mulut tetapi menjadi racun berbisa jika tidak di kotakan.Atau aku yang terlalu berharap untuk memiliki hatimu sedangkan kau hanya ingin mainkan perasaanku.

Butakah cintaku atau aku yang bersalah kerana terlalu mengharapkan mu untuk mengisi bunga-bunga cinta di segenap ruang hatiku..Jika di hatimu hanya ada dendam untuk menyakiti hati perempuan sepertiku ..padamkan lah ia kerana kelak akan membakar dirimu jua.

Siramilah api dendammu dengan kesejukkan cinta seorang wanita ..

Terimakasih atas kelukaan itu.Akan ku rawat ia walaupun amat sukar untuk aku melakukannya.

Doaku semoga terbuka hatimu untuk mencintai seseorang dengan keikhlasan dan kejujuran yang hakiki..walaupun kelak gadis itu bukannya aku....

~ Sis Garlic ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Port Mak Ngah Skodeng !