27 Januari 2015

Zoo tawar khidmat URUTAN ULAR


SEBUAH zoo menawarkan perkhidmatan 'mengurut' bagi mereka yang sudi menghulurkan derma kepada organisasi itu bagi menanggung kos operasi.
Jika anda berasa tertekan, anda boleh melegakannya dengan mengambil khidmat mengurut otot secara mendalam, yang dilakukan oleh ular besar yang boleh membawa maut.
Para pengunjung di Zoo Cebu City di Filipina boleh menikmati urutan altenatif itu, yang dilakukan oleh empat ekor ular sawa yang akan melingkari badan anda.
Layanan itu akan ditawarkan kepada mereka yang sudi memberikan sumbangan derma yang akan digunakan sebagai perbelanjaan kos operasi zoo.
Khidmat mengurut itu merupakan antara perniagaan di zoo itu, membabitkan beberapa ular sawa sepanjang lima meter, dengan gabungan berat kesemuanya 250 kilogram.
Khidmat 'urutan' ular ini telah ditawarkan di zoo berkenaan sebelum ini, dan ia kembali diperkenalkan di atas permintaan ramai.
Pengurus zoo berkenaan, Giovanni Romarate berkata: "Pada mulanya, para pengunjung berasa takut tetapi kebanyakan mereka yang mencuba urutan ular itu mengatakan mereka menyukainya." - mirror.co.uk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Port Mak Ngah Skodeng !