23 Mei 2012

Yang Bernama Kekasih..



Kekasih...Ku akui kau bukan insan pertama di hati ini kerana dulu hati ini pernah di curi oleh seseorang tetapi ia telah pergi jauh dari ingatan.


Andai manusia bercinta atas dasar perasaan tapi kita kenal atas satu perasaan yang belum pasti ikatannya namun ku akui setiap perkenalan tak semestinya terjalin satu pertalian.


Andai ku hadir sebagai sahabat izinkanku menyayangimu sebagai sahabat.Andai sebaliknya izinkanku menyayangimu sebagai teman hidup.


Andai aku adalah musuhmu ingatlah bahawa kaulah musuhku yang paling ku sayangi.Ingin ku nyatakan bahawa Sayang lahir dari tiga perasaan.Andai kata salah satu perasaan ini Rindu...kaulah insan  yang sentiasa bermain di hati.


Andai kata perasaan ini Dendam ingat kau lah insan yang ku dendam dalam sayang.Andai kata satu lagi adalah Jujur... ingat ku sayang padamu dengan ikhlas,suci dan jujur...


Kekasih dalam sehari ada dua puluh empat jam...ku mohon hanya lima minit dari masamu menilai setakat mana hubungan kita.Oleh itu izinkanku menyayangimu dari kejauhan.Sesungguhnya Kau sentiasa di ingatan...   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Port Mak Ngah Skodeng !