31 Oktober 2008

cePumas 2026


Adik ku sayang..
Tersimpul sebuah perSahabatan..bertunjang kan kejujuran..berakar kan keikhlasan..bertaut kan kemesraan..Walau terpisah antara dua daerah..Namum SMS dan suara mu..bersama suara hati tetap setia..Hari hari berlalu..Pertemuan kita pengubat rindu..Menghitung waktu..Hari hari berlalu aku meSra bila di sisi mu..

Setiap langkan mu saban hari..Aku lah diari mu..tak jemu jemu..Dari pagi hingga diri mu di ulit mimpi..Kau cerita kan segala nya pada ku..yang kau lalui suka duka..jejak jejak langkah mu seperti aku di sisi mu..berSama menemani mu...

MaSa berlalu dan hari berganti..Adik ku sayang..Andai nya diri mu menyepi..akan sepi lah abang mu di sini..Dalam perjalanan yang maSih jauh..Peredaran maSa yang begitu pantas..Aku tak rela kehilangan mu adik ku...

Aku tahu diri mu milik semua..sahabat sahabat..malam malam yang pekat..Sepi hujan malam ku rakam salam rindu..sepi ku andai tanpa mu buat mu adik ku SAYANG...

Nukilan Pena : - CepuMas 2026 ( Jerantut Pahang )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Port Mak Ngah Skodeng !